maandag 6 september 2010

Paralia Savalia

6 September

Na een rustige nacht met alleen het geruis van de golven vertrekken we na het ontbijt. Via de gele binnenweg rijden we zo,n 25 km verder. We staan nu aan het strand (Paralia) van Savalia. De Grieken hebben aan deze doodlopende weg wat caravans en tenten gezet. Jammer toch dat ze er zo,n rommel van maken. Overal troep en spullen die ze niet meer nodig hebben. We kijken er maar doorheen en zetten de deur van de camper naar zee op het plateau aan het strand. Voor ons de prachtige zee en een paar dobberende en vissende Grieken. Als we koffie drinken zien we boven zee twee straaljagers die een oefening houden, compleet met kleine ontploffingen. Van Jaap en Inske krijgen we een sms je dat ze zijn  aangekomen in Venetie en om 9.30 op weg zijn naar Milaan.

JASSAS

1. zou je nog niet een weekje bij boeken, na gisteren een aardige dag, regent het hier al weer behoorlijk.
    vriendinnen vertellen dat ze al regelmatig de kachel aan hebben ( oudjes natuurlijk )van Piet Voerman een regen poncho gehad, die ga ik vanmiddag naar de zang maar uitproberen.
    dus bereid je voor, geen blauwe zee of wit strand in nederland.
    veel plezier Oma.

2. Helaas we zijn weer thuis! Geen uitzicht op zee vanuit ons bed en gewoon weer de hond uitlaten met de paraplu op!!
    Het was een SUPER vakantie, gezellig, mooie plekjes, altijd zon, lekker eten, relaxen en dobberen in een helderblauwe zee.
    Dus de omschakeling is heeeeeeeeeeeel groot. De foto's geven nog lang een griekenland gevoel en dat moeten we maar vasthouden.
    Voor de 4tjes een laatste dag, dus geniet er maar van! groetjes en een goede reis.
    jaap en Inske

3. zaterdag 11 September beloofd een mooie dag te worden,met hogere temperaturen.
    dus kan de thuisreis ook nog mooi worden.
    Jan Gr. is een lang weekend met Katinka naar het Engelse meren gebied geweest.fantastisch,
    helaas op de terugvaart behoorlijke storm.
    Careltje heeft vanmorgen om 6 uur Tommy naar schiphol gebracht voor een weekje Engeland,
    en komt de soepkip een nachtje hier slapen.
    nog een goede reis allemaal