woensdag 7 september 2011

Poros

Kale knikkers
Woensdag

POROS
Vanmiddag een stukje terug gereden naar Poros. In de haven even de campers neergezet voor de koffie en de mannen op de fiets op verkenning. Ze zijn al snel terug omdat aan de andere kant van het plaatsje een lang strand blijkt te zijn waar heel veel plekken zijn om met de camper te staan. We rijden over de kleine boulevard en vinden een plek onder de bomen. We eten een salade op het terras zo,n 20 meter van onze nieuwe overnachtingsplek. Na de lunch is het snel dompelen in zee want in tegenstelling tot het nederlandse weer is het hier nog steeds ongeveer 34 graden. Het voordeel van een eiland is dat we ook iedere dag een lekker windje hebben dus het is prima vertoeven hier. In de namiddag probeer ik even op een onbeveiligd internet te komen. En ja gelukkig hebben we weer bingo en kan ik dit bericht naar jullie sturen. Natuurlijk lezen we ook jullie berichtjes even, leuk hoor!Vanavond gaan we het dorp in. Vast weer heerlijk eten en een beetje winkeltjes kijken :). De planning voor morgen is dat we nog een nachtje hier blijven en dan waarschijnlijk vrijdag de ferry naar Killini nemen. We willen er nog niet aan denken maar over een week moeten we toch echt weer in de haven van Patras melden voor de overtocht naar Venetie .

8 opmerkingen:

  1. iedere morgen kijk ik natuurlijk of jullie hebben kunnen mailem.
    en ja hoor, vandaag de kale knikkers van de mannen aan Carel laten zien, had je de tondeuse mee genomen.?
    als ik mijn ogen sluit, lig ik ook onder een parasol met 34 graden met de zee wind,rondom mijn oren.
    en verheug me dan ook op zo'n griekse salade.
    5 minuten geleden reed het gele gevaar de straat uit.wat een leven voor zo'n jonge blom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij missen jullie nog een kale kop.........
    Jaap wil graag voor volgend jaar gaan boeken, we hebben heimwee naar al die mooie plekjes!!
    En Rob, nog geen inktvis gevangen?
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch eindelijk gedaan, strak koppie hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke berichten. Na een week ben ik nu weer helemaal bij gelezen. Mooie foto's ook.Zo te zien en lezen weer een supervakantie. Ik krijg weer heimwee naar de zomer zo. Leuke kapsels ook van de mannen, maar hoe ziet het er van voren uit?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo luitjes,
    het is zondagmiddag 11 september en we plaatsen nu maar alvast een FELICITATIE.
    SARA hiep hiep hoera, van harte.
    We hopen dat je een gezellige "feestdag" daar in het zonnige Griekenland zal hebben. Rob kennende zal er wel voor een verrassing gezorgd worden !!!
    Dikke kus van Hans en Ted

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Chita VAN HARTE GEFELICITEERD. 50 jaar.
    heb je vannacht Sarah gezien?
    of alleen de volle maan.
    ik hoop dat de verrassing van Rob zal slagen vanavond.
    jullie griekenland verhalen hebben wel zijn uitwerking gehad. Wij gaan waarschijnlijk in Oktober naar Kos.
    zo meteen ga ik Cheryl even feliciteren , het gele gevaar staat voor de deur,gisteren was ze er mee naar Amsterdam geweest, vertelde wesley vanmorgen, het reizen zit in jullie bloed.
    een heerlijke dag toegewenst Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Chita!
    Welkom bij de vijftigers! We wensen jullie een hele gezellige dag toe en we zullen er vanavond op toasten!
    Geniet er nog maar even van dit laatste weekje, je moet er weer een jaar mee doen.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He tante chita,

    harstikke gefeliciteerd!!!!! Wij drinken vanavond op je 50ste verjaardag. Veel plezier en de groeten xxx

    BeantwoordenVerwijderen