maandag 20 augustus 2012

Sagiana

Klop klop klop op de deur van onze kamer......Igoumenitsa...Igoumenitsa. Igoumenitsa?! Rob staat net onder de douche als blijkt dat ons schip naar Griekenland niet om 13.00 aan zal meren maar om ongeveer 7.30. Over 50 minuten dus........! In onze brief blijkt de aankomsttijd van de volgende haven Patras te staan. Dus afdrogen, alles in de tassen en naar de camper toe. We staan doordat het zo rustig is aan boord al om 8.00 uur op de kade van de havenstad Igoumenitsa. We nemen de weg naar links richting Sagiada. Onderweg stoppen we bij een bakkertje om brood te halen voor ons gemiste ontbijt. Sagiada is een klein vissersdorp, vlak bij de grens van Albaniƫ, 26 km ten noorden van Igoumenitsa. Iets voorbij het plaatsje zijn meerdere mooie plekken om met je camper aan zee te staan. We slaan dus een pad in en staan nu op gras, met een geweldig uitzicht op Corfu. De stranddouche staat naast de camper en om een duik te nemen moet je drie meter lopen. Rob roept uit zee dat hij weer helemaal thuis is en nooit meer ergens anders naar toe wil. Ja, ik ben getrouwd met een levensgenieter die denkt dat hij Onassis is. : )

1 opmerking:

  1. HAHAHA ik geloof het meteen, me pa is denk net zo. lekker van genieten en vooral van het heerlijke weer. wij hebben hier in nederland ook even wat warme daagjes gehad. ik had dan wel geen vakantie maar voelde me wel in de vakantiesfeer. dit deed me ook denken aan het mooie Zakynthos. Geniet jongens en ik blijf jullie volgen.

    BeantwoordenVerwijderen